Kontakt

Recepcia:
046/5430 623

Pohotovostné číslo:
0905 478 536

E-mail:
kontakt@ejmi.sk

Adresa:
Školská 60
972 01 Bojnice

Ordinačné hodiny

Pondelok – Piatok
8:00 – 19:00
po 19:00 pohotovosť *

Sobota
8:00 – 12:00
po 12:00 pohotovosť *

Nedeľa
24 hodinová pohotovosť *

*V čase, mimo ordinačných hodín, je možné kontaktovať
24 hodinovú pohotovosť na čísle 0905 478 536 a to len v akútnych a život ohrozujúcich stavoch.
Počas pohotovosti lekár NIE JE prítomný na klinike, pred návštevou kontaktujte hore uvedené telefónne číslo, ďakujeme!


Kedy volať pohotovosť?

Často kladené otázky

Ako prebieha návšteva na vašej klinike?

Po príchode sa majiteľ zvieraťa zahlási na recepcii. Ak je u nás klient po prvý raz, recepčná mu založí elektronickú kartu so zdravotným záznamom pacienta. Potom si klienta prevezme jeden z naších veterinárnych lekárov – pacienta odváži a vyšetrí. Následne s majiteľom prekonzultuje zdravotný stav pacienta a ponúkne liečbu.

Aké druhy zvierat ošetrujete?

Najčastejšie sú to psy a mačky, no ošetrujeme aj hlodavce (králiky, zajace, fretky, škečkov, pieskomilov), vtáky (dravce, papagáje, andulky), plazy (leguány, hady, korytnačky) a mnohé iné.

Čo si mám so sebou na vyšetrenie zobrať?

Stačí mať so sebou očkovací preukaz. Ak ste referovaný klient a prichádzate na vyšetrenie s odporúčaním iného veterinára, prineste si zdravotné záznamy pacienta.

Musím sa na vyšetrenie dopredu telefonicky objednať?

Áno. Na našej klinike funguje objednávkový systém. To znamená, že pacienti prichádzajú v dohodnutý termín čím sa predchádza zbytočnému čakaniu. Objednať sa môžete osobne alebo telefonicky na recepcii na tel. čísle 046/5430 623.
V prípade akútneho stavu (napr. úraz, silné krvácanie, kolaps a iné) nemusíte čakať na termín. Aj v tomto prípade, ak je to možné, zavolajte vopred na kliniku, aby sa doktori mohli na zákrok pripraviť.
Akútni pacienti môžu spôsobiť, že aj vopred objednaní pacienti budú musieť počkať. Takéto situácie sa snažíme vyriešiť tak, aby boli obe strany spokojné. Ak sa tak stane, prosíme majiteľov pacientov o pochopenie a trpezlivosť.
Neobjednaných pacientov vybavíme samozrejme tiež, musia však čakať v poradí, nakoľko objednaní pacienti sú uprednostnení.

Čo ak mám dohodnutý termín a nemôžem sa dostaviť?

V takomto prípade nás prosím kontaktujte, aby sme termín vedeli prideliť inému pacientovi a Vám mohli zároveň ponúknuť nový.

Môžem si u vás kúpiť krmivo pre môjho psa alebo mačku?

​Áno. Na našej klinike máme široký výber krmiva značky Royal Canin pre psov a mačky. Vieme taktiež objednať aj iné krmivá podľa Vašej potreby. Pokiaľ požadovaný druh krmiva nemáme momentálne na sklade, jeho objednanie vieme zaručiť do 24 hodín.

Ako je to s parkovaním?

Naša veterinárna prax ponúka pre svojich pacientov osem parkovacích miest priamo pred budovou kliniky.

Ako môžem za vyšetrenie zaplatiť?

U nás môžete platiť v hotovosti v EUR a tiež hlavnými platobnými kartami VISA, Mastercard, Maestro.

Je na vašej klinike možnosť hospitalizácie pacientov?

Áno. Na našej klinike máme k dispozícii priestory na krátkodobú ako aj dlhodobú hospitalizáciu. To znamená, že majiteľ zvieraťa má možnosť vybaviť si bežné pracovné aktivity, zatiaľ čo jeho miláčik podstupuje operačný zákrok. Po zákroku pacient čaká na svojho majiteľa v príjemných priestoroch, takže sa majitelia nemusia ponáhľať a o ich miláčika bude dobre postarané.
Zvieratá po zákroku v celkovej anestézii odovzdávame až keď sú pri plnom vedomí. Vo výnimočných prípadoch pri ťažkom zdravotnom stave, alebo po náročnom operačnom zákroku je nutná hospitalizácia pacienta aj cez noc. Pacienti sú pravidelne monitorovaní veterinárnym lekárom a pomocným personálom. Veterinár telefonicky informuje majiteľa o zdravotnom stave jeho miláčika.

Môžem dať môjmu miláčikovi jedlo pred operačným zákrokom?

Nie. Každý pacient, ktorý je liečený v anestézii musí byť nalačno minimálne 12 hodín pred zákrokom. To znamená, že posledné jedlo, ktoré zviera príjme, bude večer pred zákrokom. Pri pacientoch, ktorí potrebujú RTG snímky sa taktiež odporúča prísť nalačno, nakoľko niekedy aj RTG vyšetrenie musí prebiehať v celkovej anestézii.

Čo keď mi ochorie môj miláčik mimo ordinačných hodín?

Veterinárna prax Ejmi Bojnice poskytuje 24 hodinovú pohotovostnú službu. To znamená, že kedykoľvek mimo ordinačné hodiny, či je to v noci alebo počas sviatkov a nedieľ je k dispozícii na telefóne jeden z našich veterinárov. Toto telefónne číslo je 0905 478 536. Službukonajúci doktor po dohovore s majiteľom zvieraťa príde na kliniku, kde pacienta vyšetrí.

Prosíme majiteľov, ktorí potrebujú využiť túto službu, aby sa vždy najskôr skontaktovali s veterinárom cez telefón, nakoľko mimo ordinačných hodín fyzicky na klinike prítomný nie je. Za túto službu si klinika účtuje pohotovostný príplatok.